Mgr. Vladimír Fajstavr

Diplomová práce

Klamavá reklama v EU a v českém právu

Misleading Advertising in EU and in the Czech Law
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou klamavé reklamy v České republice a v Evropské unii. Klamavá reklama je zde rozebírána především jako nekalosoutěžní delikt, proto se práce věnuje i analýze generální klauzule nekalé soutěže. Stranou předmětu zájmu diplomové práce není ani dotčená právní regulace reklamy a to na úrovni práva českého i na úrovni komunitárního práva. Stěžejní právní předpisy …více
Abstract:
This thesis focuses on misleading advertising in the Czech Republic and in the European Union. Misleading advertising is here analyzed primarily as an unfair competition offense, therefore, this thesis deals with the analysis of the general clause of unfair competition. This piece assays the legal regulation of advertising in the Czech law and in the European Community law too. The central laws the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
  • Vedoucí: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta