Projekt využití mobilního telefonu pro vybrané formy marketingové komunikace v síti Vodafone CZ – Ing. Adam ŽERT
Ing. Adam ŽERT
Master's thesis
Projekt využití mobilního telefonu pro vybrané formy marketingové komunikace v síti Vodafone CZ
Project of using mobile phone for chosen forms of marketing communication in Vodafone CZ network
Anotácia:
Práce se zabývá využitím mobilního telefonu pro marketingovou komunikaci. V teoretické části je z dosud dostupných zdrojů zpracován přehled současných forem mobilního marke-tingu. Následuje detailní analýza vybraných forem m-marketingu užívaných na českém trhu a především pak v síti Vodafone CZ. Na základě výsledků analýzy jsou doporučena rozší-ření stávajícího stavu. Pozornost je věnována potenciálnímu …viacAbstract:
This dissertation focuses on using mobile phones in the course of marketing communication. The theoretical part contains a review of current forms of mobile marketing. The review is followed by a detailed analysis of forms of m-marketing used on the Czech market, particularly by the Vodafone CZ company. This analysis represents the basis of possible recommendations related to extending the current …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
8969
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽERT, Adam. \textit{Projekt využití mobilního telefonu pro vybrané formy marketingové komunikace v síti Vodafone CZ}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/chaj1t/.
Jak správně citovat práci
ŽERT, Adam. Projekt využití mobilního telefonu pro vybrané formy marketingové komunikace v síti Vodafone CZ . Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Zobrazení a využití ticha a hluku v reklamě na mobilní operátory
Michal Bořecký -
Efektivnost reklamy v mobilních zařízeních s OS Android
Jiří Bozděch -
Využitie PPC marketingu v mobilných reklamných kampaniach (Optimalizácia mobilných kampaní v AVG Technologies)
Katarína Čierna -
Analýza reklamy v oblasti mobilních technologií
Ondřej Šutera -
Analýza jazykových prostředků v reklamách na mobilní operátory a nápoje
Leona Jenčová -
Mobilní (r)evoluce - Význam mobilní reklamy v rámci digitální komunikace
Zdeněk Jankovič -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš