Edukace žáků s kombinovaným postižením ve vybrané škole – Petr ŠKROBÁNEK
Petr ŠKROBÁNEK
Bakalářská práce
Edukace žáků s kombinovaným postižením ve vybrané škole
Education of pupils with combined disability in selected school
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje přístupu k dětem s kombinovaným postižením. V první kapitole definujeme pojmy, uvádíme klasifikaci kombinovaného postižení, objasňujeme příčiny jeho vzniku a podrobněji zmiňujeme mozkovou obrnu. Předmětem druhé kapitoly jsou možnosti edukace dětí s kombinovaným postižením v České republice. Ve třetí kapitole charakterizujeme podrobně ucelenou rehabilitaci. Cílem práce je …víceAbstract:
The Bachelor's thesis focuses on the approach to children with multiple disabilities. The work is divided into four chapters. In the first chapter, we define the concepts, mention the classification of the multiple disabilities and explain the causes of their occurrence. Moreover, we mention the cerebral infantile paralysis as an example of this kind of impairment. The theme of the second chapter is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 1. 2020
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠKROBÁNEK, Petr. Edukace žáků s kombinovaným postižením ve vybrané škole. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv rehabilitace na celkový rozvoj a zdravotní stav jedince s mozkovou obrnou
Andrea Tašnerová -
Ucelená rehabilitace u žáků s dětskou mozkovou obrnou v základní škole speciální
Markéta Horváthová -
Možnosti ucelené rehabilitace v denním stacionáři pro děti s kombinovanými vadami a autismem
Libuše Bývalcová -
Mateřská škola v systému ucelené rehabilitace
Hana FIALOVÁ -
Ucelená rehabilitace u jedinců s více vadami
Petr Adamus -
Vybrané složky ucelené rehabilitace u osob s tělesným postižením - analýza v ARPIDĚ, centru pro rehabilitaci osob se zdravotním postižením, o.s.
Blanka ŠKOPKOVÁ -
Možnosti rané péče u dětí s hluchoslepotou se zaměřením na komunikaci matky s dítětem
Kateřina Žáková -
Sebapoňatie súrodencov detí s kombinovaným postihnutím v kontexte výchovných štýlov rodičov a edukácie súrodencov s postihnutím
Michaela Palušová