Řízení nákupní činnosti ve firmě – Ing. Martin Humr
Ing. Martin Humr
Bakalářská práce
Řízení nákupní činnosti ve firmě
Management of purchase activities in the company
Anotace:
Toto téma bakalářské práce jsem si zvolil, protože si myslím, že strategicky řízený nákup může i malé firmě ekonomicky pomoci a to pomocí snížením nákladů a vytvořením dodavatelsko-odběratelských dlouhodobých vztahů. Bakalářská práce se zabývá podnikovým nákupem a jeho strategickým řízením, podloženým vývojem a historií. Je zaměřena na zjištění potřeby a následné zajištění relevantních zdrojů k dalšímu …víceAbstract:
I have chosen this topic for my bachelor thesis because I think that strategically driven purchase can be economically helpful to small businesses by lowering costs and creating long term relationships between suppliers and customers. This thesis deals with corporate purchasing and strategic management, its substantiated development and history. The work is focused on finding the need and subsequent …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/thh0n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
- Oponent: Ing. Ivana Turková, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní a prodejní strategie spotřebního družstva
Petra KUDRLOVÁ -
Nákupní strategie firmy
Michaela Brázdilová -
Návrh strategie rozvoje podnikatelského subjektu
Lucie Blechová -
Analýza personální strategie podniku a návrhy její optimalizace
Dominik Suk -
Procurement Management Strategy in Logistics
Rostyslav Komar -
Drag queen culture as a strategy in advertisements for makeup companies
Ana Belen Cuba Baldoceda -
Millennial-oriented marketing of luxury goods: a need for CSR
Anna Tubert