Analýza spotřebitelského chování na trhu ojetých automobilů – Lukáš Běhal
Lukáš Běhal
Bachelor's thesis
Analýza spotřebitelského chování na trhu ojetých automobilů
Consumer Behaviour Analysis on the Used Car Market
Abstract:
V bakalářské práci je rozebrané spotřebitelské chování na trhu ojetých automobilů. V teoretické části jsou rozebrány základní pojmy a definice spotřebitelského chování, a také aktuální situace na trhu s ojetými automobily, která vyplývá z oficiálních statistik několika institucí. V praktické části je rozebrán současný stav na trhu ojetých automobilů, který byl zjištěn kvantitativní metodou pomocí dotazníkového …moreAbstract:
In the bachelor thesis is analysed consumer behavior on the used cars market. In the theoretical part are analysed basic terms, definitions and actual situation on the market, which result from oficial statistics several institutions. In the practical part is analysed actual situation on the used cars market, which was ascertained by questionnaire. The research is focused on all consumers, who decide …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/107384
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2015
- Supervisor: Tomáš Balcar
- Reader: Šárka Velčovská
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Zhodnocení konkurenceschopnosti u prodejce ojetých osobních automobilů
Petra Střízková -
Trh ojetých vozů v České republice
Tomáš Leinweber -
Hedonický přístup k tvorbě cen: sekundární trh s osobními automobily
Jan Kadlček -
Purchasing Young Used Cars at Authorized Dealers: Is It Still a Market for Lemons
Štěpán Tošovský -
Asymetrie informací na trhu s ojetými automobily v České republice
Petr Žampach -
Analýza preferencí a faktorů ovlivňující nákup automobilu u studentů UJEP
Petr KŘÍŽ -
Uvedení osobního elektrického automobilu na český trh
Jan Kubín -
Analýza spotřebitelského chování na trhu s osobními automobily
Christián Hajda