Posuzování školní zralosti formou tradičního zápisu – Lada DLUBALOVÁ
Lada DLUBALOVÁ
Diplomová práce
Posuzování školní zralosti formou tradičního zápisu
The assessment of the school readiness through the tradicional matriculation
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na dítě způsobilé a nezpůsobilé školní docházce a na znaky a kritéria školní zralosti. Dále zkoumá vliv rodiny a mateřské školy na vstup dítěte do základní školy a porovnává tradiční a netradiční formu zápisu. Ve výzkumné části zjišťuje úroveň připravenosti žáka z pohledu mateřské školy a rodiny.Abstract:
This thesis is concentrated on children´s ability to the school attendance and criteria of the school maturity.Further it studies the influence of the family and the nursey school on the basic school entrance and it compares traditional and non-traditional forms of the matriculation. The research part detects the level of the school readiness from the point of view of the nursery school and the family …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2011
Identifikátor:
115351
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Martina Fasnerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DLUBALOVÁ, Lada. Posuzování školní zralosti formou tradičního zápisu. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 25. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Hudba v rukou dětí včera a dnes. Z názvu je patrné, že práce bude historicko-srovnávací. Cílem práce je analyzovat, proč v současné době neplatí rčení "Co Čech, to muzikant". Jaké okolnosti ovlivňují aktivní přístup dětí k hudbě. Při výzkumu budou osloveni žáci 2. stupně ZŠ a současně i jejich rodiče a prarodiče. Prostředkem výzkumu bude nestandardizovaný dotazník. Výzkum bude posuzovat důvody rozdílného postoje v generačních vlnách k výuce hry na hudební nástroje nebo zpěvu a to v oblasti amatérského a odborného získávání znalostí. Stěžejní otázkou je, proč se děti nechtějí učit hrát na hudební nástroje a proč již není zájem dětí o individuální nebo sborový zpěv.
Jaroslav LÖFFELMAN -
Vliv rodiny a školy na výchovu a vzdělání žáků střední školy
Soňa Durdová -
Působení rodiny a školy na úroveň pohybové aktivity dětí na prvním stupni ZŠ
Aneta FAKSOVÁ -
Příprava dítěte na primární vzdělávání v mateřské škole s důrazem na oblast jemné motoriky
Štěpánka Jelínková -
Hudební aktivity v mateřské škole na téma Život na farmě
Kateřina Navrátilová -
Názory učitelů mateřských škol na roli rodičů v přípravě dítěte na vstup do základní školy
Marie Ovčáčíková -
Logopedická intervence v mateřské škole logopedické a běžné mateřské škole na okrese Příbram
Veronika Slivková -
Fungování a řízení mateřské školy "Na kopečku u zvonečku" se zaměřením na nabízené aktivity
Jana Turečková
Název
Vložil
Vloženo
Práva