Žáci s vývojovými poruchami učení a jejich pozice ve třídě – Jarmila Skládalová
Jarmila Skládalová
Bachelor's thesis
Žáci s vývojovými poruchami učení a jejich pozice ve třídě
Children with Developmental Learning Disabilities and Their Position in a Classroom
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku vývojových poruch učení. Naším cílem bylo zjistit, jaké sociální pozice budou mít žáci, kterým byla některá z forem poruch učení diagnostikována a kteří byli integrováni do běžné základní školy, ve školních třídách mezi spolužáky zaujímat. Výzkum je kvalitativního charakteru a vychází z komparace výzkumného a kontrolního souboru. Celkem se ho zúčastnilo …moreAbstract:
This study focuses on the issues of learning difficulties. The research aimed to investigate the social status of pupils that were diagnosed with some forms of learning difficulties and integrated into mainstream primary schools, in school classes amongst their peers. The stu-dy used qualitative method to collect data based on comparation of research and controlled files. 50 primary school pupils between …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Skládalová, Jarmila. Žáci s vývojovými poruchami učení a jejich pozice ve třídě. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Využití motorického učení u vývojové poruchy koordinace ve fyzioterapii
Ondřej PAPÁČEK -
Specifické vývojové poruchy učení a reedukace dyslexie
Jana Polčáková -
Sebehodnocení žáků se specifickými vývojovými poruchami učení a jejich pozice ve školní třídě
Lenka Krausová -
Sociální pozice žáka ve třídě 1. stupně základní školy
Simona SCHUBERTOVÁ -
Sociální pozice ve středoškolské třídě a výkonová motivace studentů
Hana Niedobová -
Pozice nadaného žáka v třídním kolektivu
Darina Weberová -
Využití sociometrie pro zjišťování sociálních vazeb ve výuce odborných předmětů na střední škole
Josef Krůpa -
Využití sociometrie třídy z hlediska praxe a potřeb sociální pedagogiky
Ludmila KOVÁŘOVÁ