Žáci s vývojovými poruchami učení a jejich pozice ve třídě – Jarmila Skládalová
Jarmila Skládalová
Bachelor's thesis
Žáci s vývojovými poruchami učení a jejich pozice ve třídě
Children with Developmental Learning Disabilities and Their Position in a Classroom
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku vývojových poruch učení. Naším cílem bylo zjistit, jaké sociální pozice budou mít žáci, kterým byla některá z forem poruch učení diagnostikována a kteří byli integrováni do běžné základní školy, ve školních třídách mezi spolužáky zaujímat. Výzkum je kvalitativního charakteru a vychází z komparace výzkumného a kontrolního souboru. Celkem se ho zúčastnilo …viacAbstract:
This study focuses on the issues of learning difficulties. The research aimed to investigate the social status of pupils that were diagnosed with some forms of learning difficulties and integrated into mainstream primary schools, in school classes amongst their peers. The stu-dy used qualitative method to collect data based on comparation of research and controlled files. 50 primary school pupils between …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Skládalová, Jarmila. Žáci s vývojovými poruchami učení a jejich pozice ve třídě. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Využití motorického učení u vývojové poruchy koordinace ve fyzioterapii
Ondřej PAPÁČEK -
Specifické vývojové poruchy učení a reedukace dyslexie
Jana Polčáková -
Sebehodnocení žáků se specifickými vývojovými poruchami učení a jejich pozice ve školní třídě
Lenka Krausová -
Sociální pozice žáka ve třídě 1. stupně základní školy
Simona SCHUBERTOVÁ -
Sociální pozice ve středoškolské třídě a výkonová motivace studentů
Hana Niedobová -
Pozice nadaného žáka v třídním kolektivu
Darina Weberová -
Využití sociometrie pro zjišťování sociálních vazeb ve výuce odborných předmětů na střední škole
Josef Krůpa -
Využití sociometrie třídy z hlediska praxe a potřeb sociální pedagogiky
Ludmila KOVÁŘOVÁ