Marketingový komunikační plán firmy Moravské sklárny Květná, s. r. o. – Martin JESTŘABÍK
Martin JESTŘABÍK
Bachelor's thesis
Marketingový komunikační plán firmy Moravské sklárny Květná, s. r. o.
Marketing communication plan of the company Moravské sklárny Květná s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového komunikačního plánu firmy Moravské sklárny Květná s. r. o. Práce je rozdělena do tří částí {--} na teoretickou analytickou a projektovou. V teoretické části se seznámíme s marketingovou komunikací a tvorbou marketingového komunikačního plánu. Analytická část se zabývá analýzou vnitřního a vnějšího prostředí podniku a zhodnocením současného stavu marketingové …moreAbstract:
This bachelor's work focuses on creation of marketing communication plan of the company Moravské sklárny Květná s.r.o. The work is devided into three parts {--} theoretical, analytic and project. In teoretic part there are information about marketing communication and creation marketing communication plan. Analytic part includes analysis of outside and inside environment of the company and evaluated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2009
Accessible from:: 11. 12. 2009
Identifier:
13498
Thesis defence
- Date of defence: 18. 1. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JESTŘABÍK, Martin. \textit{Marketingový komunikační plán firmy Moravské sklárny Květná, s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/ci44r6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JESTŘABÍK, Martin. Marketingový komunikační plán firmy Moravské sklárny Květná, s. r. o.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Riziková analýza zařazení u Policie České republiky na obvodním oddělení a ve Službě kriminální policie a vyšetřování
Setzer Setzer -
Projekt společenské odpovědnosti a její marketingové komunikace ve společnosti ETA a.s.
Renata Czyžová -
Riziková analýza zimního potápění bezpečnostních a záchranných složek ČR
Radek Zemánek -
Delikvence a výchovné problémy dětí a mladistvých v dětských domovech
Barbora Kohoutová -
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit
Monika Dobiášová -
Analýza a návrhy opatření na rizikových místech mezi cyklistickou, pěší a silniční dopravou na Lanškrounsku
Štěpán Hrdina -
Analýza marketingové komunikace minipivovaru Záhlinice
Nikola Pálková -
Analýza marketingového řízení vybraného podniku
Pavlína Rujzlová