Marketingový komunikační plán firmy Moravské sklárny Květná, s. r. o. – Martin JESTŘABÍK
Martin JESTŘABÍK
Bachelor's thesis
Marketingový komunikační plán firmy Moravské sklárny Květná, s. r. o.
Marketing communication plan of the company Moravské sklárny Květná s.r.o.
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového komunikačního plánu firmy Moravské sklárny Květná s. r. o. Práce je rozdělena do tří částí {--} na teoretickou analytickou a projektovou. V teoretické části se seznámíme s marketingovou komunikací a tvorbou marketingového komunikačního plánu. Analytická část se zabývá analýzou vnitřního a vnějšího prostředí podniku a zhodnocením současného stavu marketingové …viacAbstract:
This bachelor's work focuses on creation of marketing communication plan of the company Moravské sklárny Květná s.r.o. The work is devided into three parts {--} theoretical, analytic and project. In teoretic part there are information about marketing communication and creation marketing communication plan. Analytic part includes analysis of outside and inside environment of the company and evaluated …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Zverejniť od: 11. 12. 2009
Identifikátor:
13498
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2010
- Vedúci: Ing. Antonín Zderčík
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JESTŘABÍK, Martin. \textit{Marketingový komunikační plán firmy Moravské sklárny Květná, s. r. o.}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/ci44r6/.
Jak správně citovat práci
JESTŘABÍK, Martin. Marketingový komunikační plán firmy Moravské sklárny Květná, s. r. o.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Riziková analýza zařazení u Policie České republiky na obvodním oddělení a ve Službě kriminální policie a vyšetřování
Setzer Setzer -
Projekt společenské odpovědnosti a její marketingové komunikace ve společnosti ETA a.s.
Renata Czyžová -
Podpora malého a středního podnikání a rozvoj obcí, měst a regionů
Martina Průšková -
Riziková analýza zimního potápění bezpečnostních a záchranných složek ČR
Radek Zemánek -
Delikvence a výchovné problémy dětí a mladistvých v dětských domovech
Barbora Kohoutová -
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit
Monika Dobiášová -
Analýza marketingové komunikace minipivovaru Záhlinice
Nikola Pálková -
Analýza marketingového řízení vybraného podniku
Pavlína Rujzlová