Martin JESTŘABÍK

Bachelor's thesis

Marketingový komunikační plán firmy Moravské sklárny Květná, s. r. o.

Marketing communication plan of the company Moravské sklárny Květná s.r.o.
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového komunikačního plánu firmy Moravské sklárny Květná s. r. o. Práce je rozdělena do tří částí {--} na teoretickou analytickou a projektovou. V teoretické části se seznámíme s marketingovou komunikací a tvorbou marketingového komunikačního plánu. Analytická část se zabývá analýzou vnitřního a vnějšího prostředí podniku a zhodnocením současného stavu marketingové …viac
Abstract:
This bachelor's work focuses on creation of marketing communication plan of the company Moravské sklárny Květná s.r.o. The work is devided into three parts {--} theoretical, analytic and project. In teoretic part there are information about marketing communication and creation marketing communication plan. Analytic part includes analysis of outside and inside environment of the company and evaluated …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Zverejniť od: 11. 12. 2009
Identifikátor: 13498

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2010
  • Vedúci: Ing. Antonín Zderčík

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JESTŘABÍK, Martin. Marketingový komunikační plán firmy Moravské sklárny Květná, s. r. o.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.