Bc. Nina Pecková

Bachelor's thesis

Názory na reklamu v českém dobovém tisku v letech 1945 - 1955

The opinions of the advertisment in a czech press in the years 1945 - 1955
Anotácia:
Reklama je nástroj marketingové komunikace. Jako součást marketingového mixu má za cíl, prostřednictvím masových médií, komunikovat a propagovat podnikatelské záměry. Reklama má vliv na své spotřebitele. Cílem bakalářské práce je pokusit se na názorných příkladech ověřit, že reklama mezi léty 1945 – 1955, nejen, že ovlivňovala společnost, ale v prvé řadě byla společností sama ovlivňována. V letech …viac
Abstract:
Advertisement is a form of marketing communication. As a part of marketing mix communicate and propagate the business goals via mass media. Advertisement influence its customers. The main goal of my thesis is try to show via practical examples that the advertisement is under influence of the society. In the years 1945 -1955 was advertisement under the control of the Czechoslovakia state and its economical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2010
  • Vedúci: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: JUDr. Petr Majerik

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní