Zkoumání falešných vzpomínek: Vztah mezi sugestibilitou a teorií mysli u dětí předškolního věku – Bc. Renata Hlavová
Bc. Renata Hlavová
Bakalářská práce
Zkoumání falešných vzpomínek: Vztah mezi sugestibilitou a teorií mysli u dětí předškolního věku
Exploring false memories: The relationship between suggestibility and theory of mind in preschool children
Anotace:
Cílem práce bylo ověřit vztah mezi teorií mysli a sugestibilitou u dětí předškolního věku. Opírá se o výsledky studií, podle nichž s rostoucí úrovní teorie mysli klesá tendence dítěte podlehnout sugesci. Třicet devět čtyř až pětiletých dětí se zúčastnilo hry s pomocníkem mužského pohlaví, pro měření teorie mysli byla využita Škála teorie mysli. Se sedmihodinovým časovým rozestupem byl administrován …víceAbstract:
The aim of this study was to explore the relationship between theory of mind and suggestibility of preschool children. Recent evidence has suggested that the more developed theory of mind children have, the less suggestible they are. Thirty-nine, four and five-year-old preschool children, first participated in the specific event playing with a male assistant, then the Theory-of-Mind Scale was administered …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cdt52/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2017
- Vedoucí: Mgr. Veronika Hanáčková
- Oponent: Mgr. et Mgr. Dana Juhová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HLAVOVÁ, Renata. \textit{Zkoumání falešných vzpomínek: Vztah mezi sugestibilitou a teorií mysli u dětí předškolního věku}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/ci8mem/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie