Volný soubor - (dětství, budoucnost, manipulovatelnost, fiktivní prostředí, konzum ...) – Jaroslav Novotný
Jaroslav Novotný
Bachelor's thesis
Volný soubor - (dětství, budoucnost, manipulovatelnost, fiktivní prostředí, konzum ...)
Free file - (childhood, future, handling, fictional environment, consumption ...)
Abstract:
Práce nás seznamuje s problematikou grafického designu, odkrývá proces, kterým se vytváří a formy, kterými se prezentuje. Dále se pokouší stanovit definici pro funkční a svébytný grafický design schopný kvalitní konkurence. Poukazuje na základní principy vizuálního sdělení jako jsou srozumitelnost, přehlednost a kontinuita obsahu. V neposlední řadě také nabízí zajímavé srovnání zahraničních a domácích …moreAbstract:
The work treats the questions of graphic design. It reveals the process by which it is created and the forms by which it is presented. Furthermore, it aims to establish a definition for functional and original graphic design which is able to compete. It shows basic principles of visual information like comprehensibility, lucidity and continuity of given content. Not least it offers an interesting comparison …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2010
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB972
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2010
- Supervisor: Petr Hůza
- Reader: Štěpán Málek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVOTNÝ, Jaroslav. \textit{Volný soubor - (dětství, budoucnost, manipulovatelnost, fiktivní prostředí, konzum ...)}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, UHK, Pedagogická fakulta. 2010. Available from: https://theses.cz/id/cir5l5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaBachelor programme / field:
Specializace v pedagogice / Grafická tvorba – multimédia
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Redesign vizuální komunikace Univerzitní knihovny Slezské univerzity v Opavě
Jan Woitek -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Marketingová a vizuální komunikace prezidentské kampaně Marka Hilšera
Jakub Dudáček -
Grafický design, vizuální komunikace a gramotnost
Leona Kubišová -
Marketingová a vizuální komunikace Města Jesenice
Antonín Jumr -
Koncept jednotné vizuální a mediální komunikace Tiché kavárny
Eva Junková -
Vizuální komunikace pro nekomerční organizaci
Hynek Král