BcA. Hana Kašáková

Diplomová práce

Analýza marketingové komunikace Divadla Na zábradlí

Theatre Na Zábradlí Marketing Communications Analysis
Anotace:
Divadlo Na zábradlí je pražským činoherním divadlem, jehož historie sahá až do roku 1958. Jeho logo se stalo všeobecně známým – v Praze, České republice, ale i v zahraničí. Během historie divadla se zde vystřídalo několik uměleckých vedení a každé z nich si našlo svého diváka a věhlas. Poslední velmi výraznou érou bylo umělecké působení Petra Lébla, jehož inscenace plnily hlediště i po jeho smrti v …více
Abstract:
Theatre Na Zábradlí in Prague is a drama theater, whose history dates back to 1958. Its logo has become well known – not only in Prague and Czech Republic but also abroad. During the history of the theater there were several art directors and each of them has found its audience and kind of fame. Last famous era was since 1993 under the artistic leadership of director Petr Lébl. Lébl’s performances …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 1. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 2. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Simona Juračková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Veronika Valentová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře