Institut Umění – komunikační strategie v oblasti kulturní politiky – Tereza Kopecká
Tereza Kopecká
Master's thesis
Institut Umění – komunikační strategie v oblasti kulturní politiky
Arts Institute - communication strategy in the field of cultural policy
Abstract:
Komunikace je běžnou součástí institucí veřejného sektoru. Strategické řízení komunikace tak, aby vedlo ke splnění definovaných cílů už však nikoli. Této hypotéze odpovídá i Institut umění, který komunikuje se svými cílovými skupinami velmi nekoncepčně. Neplánuje komunikační aktivity a nevyhodnocuje jejich úspěšnost i přes to, že jeho hlavním posláním je podpora a prezentace umění a kultury. Teoretická …moreAbstract:
Communication is a regular part of public sector institutions, whereas strategic communication management serving to reach set targets is significantly less common. This hypothesis fits well the case of the Arts Institute, which tends to communicate with its target groups in a rather unsystematic way. Communication activities are not planned or evaluated, even though its main mission is to support …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57833
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2015
- Supervisor: Ondřej Kubala
- Reader: Jan Šlajs
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57833
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková