Bc. Markéta Moteffová

Diplomová práce

Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování

The Influence Sales Environment for Consumer Decision
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování zákazníků. V teoretické části se zabývá nejprve produktem, tedy procesem vývoje nového produktu a vnik vlivu prodejního prostředí, a dále pak kanály smyslové komunikace, zahrnující působení na základní lidské smysly. Praktická část diplomové práce se pak zabývá již jednotlivými vlivy prodejního prostředí na nákupní rozhodování …více
Abstract:
The subject of this thesis is the effect of the sales environment on the purchase decisions of customers. In the theoretical part deals firstable with the product, the new product development process and penetration of the impact of the sales environment, and then feeds the sensory communication, including effects on basic human senses. The practical part of the thesis deals already individual influences …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 11. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní