Bc. Markéta Moteffová

Master's thesis

Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování

The Influence Sales Environment for Consumer Decision
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování zákazníků. V teoretické části se zabývá nejprve produktem, tedy procesem vývoje nového produktu a vnik vlivu prodejního prostředí, a dále pak kanály smyslové komunikace, zahrnující působení na základní lidské smysly. Praktická část diplomové práce se pak zabývá již jednotlivými vlivy prodejního prostředí na nákupní rozhodování …more
Abstract:
The subject of this thesis is the effect of the sales environment on the purchase decisions of customers. In the theoretical part deals firstable with the product, the new product development process and penetration of the impact of the sales environment, and then feeds the sensory communication, including effects on basic human senses. The practical part of the thesis deals already individual influences …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 11. 2013
  • Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní