Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování – Bc. Markéta Moteffová
Bc. Markéta Moteffová
Diplomová práce
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování
The Influence Sales Environment for Consumer Decision
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování zákazníků. V teoretické části se zabývá nejprve produktem, tedy procesem vývoje nového produktu a vnik vlivu prodejního prostředí, a dále pak kanály smyslové komunikace, zahrnující působení na základní lidské smysly. Praktická část diplomové práce se pak zabývá již jednotlivými vlivy prodejního prostředí na nákupní rozhodování …víceAbstract:
The subject of this thesis is the effect of the sales environment on the purchase decisions of customers. In the theoretical part deals firstable with the product, the new product development process and penetration of the impact of the sales environment, and then feeds the sensory communication, including effects on basic human senses. The practical part of the thesis deals already individual influences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i7iys/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2013
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie nově vznikajícího vysokoškolského Kariérního centra
Nikola Karasová -
Marketingová strategie Hitrádia Vysočina
Zuzana Dudášová -
Návrh marketingové strategie společnosti Klatovská sportovní s.r.o.
Petra Poláková -
Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování na internetu
Jana Hlaváčová -
Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování při nákupu oblečení na internetu
Jana Rytířová -
Analýza faktorů ovlivňující zákaznické chování při nakupování kynologických potřeb na internetu
Kateřina Plichtová -
Výzkum faktorů ovlivňujících zákaznické chování ve vztahu k podnikům na bázi e-commerce
Tomáš Škeřík -
Analýza nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin
Petra Ťuiková