Strategie výběru partnera v České republice – Martina Ševců
Martina Ševců
Bakalářská práce
Strategie výběru partnera v České republice
The Strategies of Partner Selection in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této práce je popsat strategie výběru partnera v České republice. Autorka předkládá modely partnerské volby a zaměřuje se zejména na teorie sňatkového trhu. Dále se zabývá sociálními a kulturními determinantami {--} věkem, vzděláním, etnicitou, náboženstvím a teritoriální blízkostí {--} jako hlavními faktory, které ovlivňují výběr partnera.Abstract:
The aim of this work is to describe the strategies of partner selection in the Czech Republic. The author submits the models of choice of partner and focuses especially on the theories of marriage market. Next she deals with social and cultural determinants {--} age, education, ethnicity, religion and territorial closeness {--} as main factors which affect the partner selection.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2008
- Vedoucí: doc. PhDr. Jadwiga Šanderová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ševců, Martina. Strategie výběru partnera v České republice. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie