Psychoterapeutické metody používané v pedagogicko-psychologických poradnách – Hana STROUHALOVÁ
Hana STROUHALOVÁ
Bachelor's thesis
Psychoterapeutické metody používané v pedagogicko-psychologických poradnách
Psychotherapeutic methods exploited in a pedagogice - psychological clinics
Anotácia:
Bakalářská práce popisuje nejznámější psychoterapeutické směry, které jsou nejvíce využívány v pedagogicko psychologických poradnách. Nastiňuje jejich základy v myšlení a uvádí jejich představitele. V další části se práce zabývá pedagogicko psychologickými poradnami, v krátkosti je popsán vývoj poraden, legislativa a působnost poraden. V praktické části oslovujeme psychology z PPP, s cílem zjistit …viacAbstract:
The thesis describes the most world-known psychotherapeutical approaches that are commonly used at pedagogical-psychological counselling services. It explains their psychological theories and mentions their representatives. The next chapter is dedicated to pedagogical-psychological counselling services in the Czech Republic, their development, the legislation and a sphere of action. The research part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2010
Identifikátor:
13433
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2010
- Vedúci: Mgr. Jana Mynářová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STROUHALOVÁ, Hana. Psychoterapeutické metody používané v pedagogicko-psychologických poradnách. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 04. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FakultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Teaching Assistant
Práce na příbuzné téma
-
Komparace potřeb u klientů pedagogicko-psychologické poradny
Petra Šebková -
Spolupráce pedagogicko-psychologické poradny s rodiči dětí s ADHD
Lenka Přibylová -
Potenciál sociálně psychologického výcviku u klientů pedagogicko-psychologické poradny a jejich zákonných zástupců
Jana KAPLANOVÁ -
Sebepojetí adolescentních klientů pedagogicko-psychologické poradny
Monika MANDOVCOVÁ -
Spolupráce logopedického pracoviště pedagogicko - psychologické poradny a specializovaných tříd MŠ
Dita Hendrychová -
Spolupráce učitelů základní školy a pracovníků pedagogicko psychologické poradny při vzdělávání a výchově žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Sylva JECHOVÁ -
Spokojenost klientů pedagogicko-psychologické poradny.
Štěpán VACEK -
Analýza předškolní přípravy ve vybraných mateřských školách na základě orientačního mapování školní zralosti pracovníkem pedagogicko-psychologické poradny
Zuzana HOLUBJAKOVÁ