Vztah mezi učitelem a žákem a jeho vliv na výchovně vzdělávací proces – Mgr. Monika Veselá
Mgr. Monika Veselá
Bakalářská práce
Vztah mezi učitelem a žákem a jeho vliv na výchovně vzdělávací proces
Relationship between teacher and pupil and its influence on educative process
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou vztahu mezi učitelem a žákem. Zaměřuji se především na jeho vliv na výchovně vzdělávací proces. V teoretické části pojednávám nejprve o potřebě vztahů v obecnější rovině, dále se zabývám učitelem a žákem. Uvádím zásady a rady, které napomáhají k navázání a rozvíjení dobrých vztahů a zároveň slouží jako prevence častých chyb, které vztahu škodí. Praktická část …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with the teacher-pupil relationship. I primarily focus on its impact on the educational process. In the theoretical part I analyse the need of relationships in general, then I concentrate on the teacher and the pupil. Further, I mention some principles and suggestions that can help to establish and develop a good relationship and that serve at the same time as prevention of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ttmpe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Oldřich Šimoník, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství německého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Vztah učitele a žáka z hlediska platné legislativy
Nikola Melíšková -
Efektivta spolupráce a specifika komunikace mezi učitelem a asistentem pedagoga na prvním stupni ZŠ
Simona Buriánková -
Vztah mezi učitelem a žákem na waldorfské a klasické základní škole
Berenika Lipková -
Vztah mezi vnímaným přístupem učitele a copingovými strategiemi, seberegulovaným učením a akademickým výkonem u studentů středních škol
Eliška Ročková -
Znalost a využívání prvků alternativních metod ve výuce anglického jazyka mezi učiteli základních škol a lektory v mikroregionu Kahan
Denisa Lebedová -
Vztah mezi učitelem a žákem na 2. st. ZŠ a nižším stupni víceletého gymnázia z pohledu vnímání sebe samého a jejich vzájemné interakce
Kamila SRBOVÁ -
Komunikace mezi učitelem a žáky jako podpora vzdělávání, učení a spolupráce
Nikola ŠUGÁRKOVÁ -
Verbální komunikace mezi učitelem a žákem s odlišným mateřským jazykem v běžné třídě české školy
Julie Fiedlerová