Vztah mezi učitelem a žákem a jeho vliv na výchovně vzdělávací proces – Mgr. Monika Veselá
Mgr. Monika Veselá
Bachelor's thesis
Vztah mezi učitelem a žákem a jeho vliv na výchovně vzdělávací proces
Relationship between teacher and pupil and its influence on educative process
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou vztahu mezi učitelem a žákem. Zaměřuji se především na jeho vliv na výchovně vzdělávací proces. V teoretické části pojednávám nejprve o potřebě vztahů v obecnější rovině, dále se zabývám učitelem a žákem. Uvádím zásady a rady, které napomáhají k navázání a rozvíjení dobrých vztahů a zároveň slouží jako prevence častých chyb, které vztahu škodí. Praktická část …moreAbstract:
The Bachelor thesis deals with the teacher-pupil relationship. I primarily focus on its impact on the educational process. In the theoretical part I analyse the need of relationships in general, then I concentrate on the teacher and the pupil. Further, I mention some principles and suggestions that can help to establish and develop a good relationship and that serve at the same time as prevention of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ttmpe/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2011
- Supervisor: prof. PhDr. Oldřich Šimoník, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Pedagogické asistentství dějepisu pro základní školy
Theses on a related topic
-
Vztah učitele a žáka z hlediska platné legislativy
Nikola Melíšková -
Efektivta spolupráce a specifika komunikace mezi učitelem a asistentem pedagoga na prvním stupni ZŠ
Simona Buriánková -
Vztah mezi učitelem a žákem na waldorfské a klasické základní škole
Berenika Lipková -
Vztah mezi vnímaným přístupem učitele a copingovými strategiemi, seberegulovaným učením a akademickým výkonem u studentů středních škol
Eliška Ročková -
Znalost a využívání prvků alternativních metod ve výuce anglického jazyka mezi učiteli základních škol a lektory v mikroregionu Kahan
Denisa Lebedová -
Vztah mezi učitelem a žákem na 2. st. ZŠ a nižším stupni víceletého gymnázia z pohledu vnímání sebe samého a jejich vzájemné interakce
Kamila SRBOVÁ -
Komunikace mezi učitelem a žáky jako podpora vzdělávání, učení a spolupráce
Nikola ŠUGÁRKOVÁ -
Verbální komunikace mezi učitelem a žákem s odlišným mateřským jazykem v běžné třídě české školy
Julie Fiedlerová