Filosofická reflexe mediální komunikace v kontextu postmoderny a kyberkultury 21. století – Bc. Nikol VALEŠOVÁ
Bc. Nikol VALEŠOVÁ
Master's thesis
Filosofická reflexe mediální komunikace v kontextu postmoderny a kyberkultury 21. století
Philosophical Reflection of Media Communication in the Context of Postmodernism and Cyberculture of the 21st Century
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je filosofická reflexe mediální komunikace v kontextu postmoderny a kyberkultury 21. století. Cílem této práce je představit základních aspekty postmoderní, hypermoderní a digimoderní společnosti a ukázat, zda jsou tyto myšlenkové koncepce plausibilní pro současnou společnost, a zároveň poukázat na povahy a proměny mediální komunikace. Záměrem práce je představit myšlenky …moreAbstract:
The topic of my thesis is a philosophical reflection of media communication in the context of postmodern culture and cyberculture of the 21st century. The goal of the thesis is to reflect influences of media communication in postmodern culture, hypermodern and digimodern society. My intention is to define the basic aspects of the mentioned approaches and to introduce contemporary postmodern philosophical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jana Černá, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VALEŠOVÁ, Nikol. \textit{Filosofická reflexe mediální komunikace v kontextu postmoderny a kyberkultury 21. století}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Philosophy and Arts. 2015. Available from: https://theses.cz/id/cj7dgf/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VALEŠOVÁ, Nikol. Filosofická reflexe mediální komunikace v kontextu postmoderny a kyberkultury 21. století. Plzeň, 2015. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsMaster programme / field:
Humanities Studies / Theory and Philosophy of Communication
Theses on a related topic
-
VLIV KOMUNIKACE VYUČUJÍCÍHO PŘI NÁCVIKU NOVÉ POHYBOVÉ DOVEDNOSTI
Barbora ČERVENKOVÁ -
Vliv nových informačních a komunikačních technologií na sociální komunikace
Nelly Procházková -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Vliv technologické revoluce na mezilidskou komunikaci
Eva Pacáková -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Přeměna fotografie jako nástroj komunikace vlivem sociálních médií
Petra Mušínská -
Interní komunikace a její vliv na firemní kulturu
Dennis Forberger