Analýza business modelu vybrané společnosti – Marek Sadil
Marek Sadil
Bakalářská práce
Analýza business modelu vybrané společnosti
An Analysis of Business Model of the Selected Company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je inovovat stávající business model sledované cestovní kanceláře. K dosažení tohoto cíle je prováděna analýza stávajícího business modelu, prostředí podniku a rozbor trhu. Pro určení konkurenceschopnosti podniku je použit nástroj benchmarking. Na základě zjištěných nedostatků jsou navrhována jednotlivá řešení, která povedou k vylepšení business modelu. Hlavním výsledkem …víceAbstract:
This bachelor's thesis aims to innovate the existing business model of the chosen travel agency. To achieve this objective, an analysis of the existing business model, the company environment and market analysis is conducted. A benchmarking tool is used to determine the competitiveness of the business. Based on the identified gaps, individual solutions are proposed to improve the business model. Thus …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sadil, Marek. Analýza business modelu vybrané společnosti. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vnitřního prostředí cestovní kanceláře
Markéta Kunešová -
Využití navigačních technologií v prostředí cestovní kanceláře
David Benák -
Využití geoinformačních technologií v prostředí cestovní kanceláře
Jakub Kofroň -
Využití geoinformačních technologií v prostředí cestovní kanceláře
Jakub Kofroň -
Vývoj nového produktu pro incomingovou cestovní kancelář
Lucie TEJKALOVÁ -
Domácí cestovní ruch v praxi cestovních kanceláří
Veronika Lázničková -
Podnikatelské prostředí cestovních kanceláří a cestovních agentur v České republice
Aneta BAREŠOVÁ -
Business model v reálné podnikové praxi
Kristián Celý