Marek Sadil
Bachelor's thesis
Analýza business modelu vybrané společnosti
An Analysis of Business Model of the Selected Company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je inovovat stávající business model sledované cestovní kanceláře. K dosažení tohoto cíle je prováděna analýza stávajícího business modelu, prostředí podniku a rozbor trhu. Pro určení konkurenceschopnosti podniku je použit nástroj benchmarking. Na základě zjištěných nedostatků jsou navrhována jednotlivá řešení, která povedou k vylepšení business modelu. Hlavním výsledkem …moreAbstract:
This bachelor's thesis aims to innovate the existing business model of the chosen travel agency. To achieve this objective, an analysis of the existing business model, the company environment and market analysis is conducted. A benchmarking tool is used to determine the competitiveness of the business. Based on the identified gaps, individual solutions are proposed to improve the business model. Thus …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Sadil, Marek. Analýza business modelu vybrané společnosti. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Analýza vnitřního prostředí cestovní kanceláře
Markéta Kunešová -
Využití geoinformačních technologií v prostředí cestovní kanceláře
Jakub Kofroň -
Využití navigačních technologií v prostředí cestovní kanceláře
David Benák -
Využití geoinformačních technologií v prostředí cestovní kanceláře
Jakub Kofroň -
Vývoj nového produktu pro incomingovou cestovní kancelář
Lucie TEJKALOVÁ -
Domácí cestovní ruch v praxi cestovních kanceláří
Veronika Lázničková -
Podnikatelské prostředí cestovních kanceláří a cestovních agentur v České republice
Aneta BAREŠOVÁ -
Business model v reálné podnikové praxi
Kristián Celý