Využití umělé inteligence na středních školách pohledem středoškolských učitelů – Bc. Lucie Navrátilová
Bc. Lucie Navrátilová
Diplomová práce
Využití umělé inteligence na středních školách pohledem středoškolských učitelů
The use of artificial intelligence in secondary school from the perspective of secondary school teachers
Anotace:
Magisterská diplomová práce se zabývá využíváním umělé inteligence na středních školách z pohledu středoškolských učitelů. Pojednává o tom, jak učitelé implementují nástroje umělé inteligence do výuky, jak s nimi oni sami, ale i studenti pracují a využívají je za účelem zefektivnění výuky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. S využitím dostupných českých a zahraničních studií popisuje …víceAbstract:
The master´s thesis deals with the use of artificial intelligence in high schools from the perspective of high school teachers. It discusses how teachers implement AI tools in their teaching, how improve the efficiency of teaching. The thesis is divided into a theoretical and practical part. Using available Czech and foreign studies, the theoretical part of the thesis describes the issue of artificial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/araym/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martin Majcík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Andragogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Artificial intelligence in Steven Spielberg's Artificial Intelligence: A.I.
Adam Klas -
Copyright protection of artificial intelligence outputs
Benedikt Vala -
Výuka umělé inteligence v hodinách informatiky pro střední školy
Markéta Ševelová -
Vztah úrovně emoční inteligence a studované střední školy u dívek
Adéla PROCHÁZKOVÁ -
UMĚLÁ INTELIGENCE A DIDAKTIKA FYZIKY PRO STŘEDNÍ ŠKOLY
Jan KUPKA -
Využití Jetson Nano pro výuku umělé inteligence na středních průmyslových školách
David Olžbut -
Emoční inteligence přírodovědně nadaných studentů střední školy.
Veronika ANTALOVÁ -
High School Students’ Attitude Towards Critical Thinking-Focused ESL Lessons
Eliška Mottlová