Analýza a optimalizace produktového portfolia v akciové společnosti – Bc. Vítězslav Neumann
Bc. Vítězslav Neumann
Bachelor's thesis
Analýza a optimalizace produktového portfolia v akciové společnosti
Analysis and optimalization of product portfolio in joint-stock company
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou analýzy a optimalizace produktového portfolia v akciové společnosti. Je rozdělena do čtyř kapitol. V první kapitole jsou definovány základní pojmy na úrovni teoretické roviny. Druhá kapitola charakterizuje sledovaný subjekt, výrobce otopných těles KORADO, a.s. a popisuje prováděné analýzy produktového portfolia. Třetí kapitola práce je zaměřena na optimalizaci …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the issues of analysis and optimization of the product portfolio of a joint stock company. It is divided into four chapters. In the first chapter the essential terms are defined on a theoretical level. The second chapter characterizes the analysed subject, the radiator producer KORADO a.s., and describes the analyses made on the product portfolio. The third chapter of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c1dtu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2013
- Vedúci: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Hana Vaňousová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Barbora ERETOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Karolina LIŠKOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Šárka CAITHAMELOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Martin ŠRÁMEK -
Životný cyklus výrobku a jeho vplv na cenovú stratégiu organizácie
Lucia Malčekova -
Životní cyklus konvenčního divadelního svítidla
Dominika Kuntzmannová