Integration von Online Elementen in den Unterricht mit dem Schwerpunkt von Online Video Seminaren mit integrierter Lernkontrolle und Nutzungsanalysen. – Bc. Blanka LIBOROVÁ
Bc. Blanka LIBOROVÁ
Diplomová práce
Integration von Online Elementen in den Unterricht mit dem Schwerpunkt von Online Video Seminaren mit integrierter Lernkontrolle und Nutzungsanalysen.
Integration of online elements into the classroom with a focus on online video seminars with integrated learning control and use analyzes.
Abstract:
Integration of online elements into the classroom with a focus on online video seminars with integrated learning control and the use of analyzes. This work is targeted to find out how Students are using online video seminars and how to create online video seminars to be integrated into classes. It is based on 3 hypothesizes: 1. A chapter in a video seminar must be brief and explain a matter in less …víceAbstract:
Předložená práce se zabývá používáním a výrobou online videí a jejich integrací do výuky. Práce je založena na třech hypotézách: 1. Kapitola online videa musí být stručná a obsah by měl být vysvětlen v době kratší než 5 minut. 2. Video musí být koncipováno tak, aby umožňovalo snadné vyhledávání dalších faktů k tématu. 3. Při výrobě videa je důležité kombinovat stránku vizuální se stránkou akustickou …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Martin Lachout, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LIBOROVÁ, Blanka. \textit{Integration von Online Elementen in den Unterricht mit dem Schwerpunkt von Online Video Seminaren mit integrierter Lernkontrolle und Nutzungsanalysen.}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Filozofická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/cjec1q/.
Jak správně citovat práci
LIBOROVÁ, Blanka. Integration von Online Elementen in den Unterricht mit dem Schwerpunkt von Online Video Seminaren mit integrierter Lernkontrolle und Nutzungsanalysen.. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Učitelství německého jazyka a literatury (KS)
Práce na příbuzné téma
-
Využití demonstračních metod ve výuce odborného předmětu
Kateřina Žáková -
Vliv normy sociální odpovědnosti na prosocialitu v online prostředí
Tobiáš Visinger -
Using online courses to prepare for the written maturita exam in English language
Kristýna Jurčová -
COVID-19 as an existential and educational crisis: A mixed methods study on online learning experiences of foreign students in Brno
Sithabiso Moyo -
Návrhy metod přehrávání videí pro webový e-learningový systém
Filip Daněk -
Multimediální učební opora předmětu Teorie a didaktika aikidó
Dušan Dreisig -
Analýza chůze a porovnání vybraných parametrů mezi dospělými pacienty normostenickými a dospělými pacienty s obezitou
Martin STRÝČEK