Rozvoj čtenářské pregramotnosti u dětí v mateřské škole – Adéla Menšíková
Adéla Menšíková
Bachelor's thesis
Rozvoj čtenářské pregramotnosti u dětí v mateřské škole
The development of pre-reading literacy in preschoolers
Abstract:
Bakalářská práce je teoreticko - aplikačního charakteru. Teoretická část se zabývá terminologickým vymezením pojmů souvisejících se čtenářskou pregramotností. Dále se zaměřuje na vývoj jazyka a předpokladů pro čtení, charakteristiku gramotně podnětného prostředí rodiny a mateřské školy a pohádku jako prostředek stimulace zájmu dítěte o čtený a psaný text. Praktická část obsahuje návrh, realizaci a …moreAbstract:
This bachelor thesis is of theoretical - application character. The theoretical part deals with terminological definitions of terms related to reading pre-literacy. It also focuses on language development and assumptions for reading, on characteristic the literacy-rich environment of the family and kindergarten and on the fairy tale as a means of stimulating the interest of the child in reading and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Menšíková, Adéla. Rozvoj čtenářské pregramotnosti u dětí v mateřské škole. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Gramotně podnětné prostředí a jeho vliv na počáteční psaní dětí
Kristýna Hradilová -
Vliv gramotného prostředí na počáteční psaní dětí
Lucie Žambochová -
Možnosti podpory předčtenářské gramotnosti prostřednictvím vzdělávacího prostředí třídy mateřské školy
Sabina Svobodová -
Vliv gramotného prostředí na počáteční čtení dětí
Hana Pröschlová -
Čtenářská pregramotnost u dětí s narušenou komunikační schopností
Romana MRKUSOVÁ -
Jak vystavení angličtině mimo školu skrze anglické filmy a seriály společně s učením anglické výslovnosti ve škole ovlivňuje jazykové dovednosti žáků, zvláště poslechové a výslovnostní.
Gabriela Kostková -
Jazykové dovednosti uživatelů anglického jazyka ve firemním prostředí
Petr Ptáček -
Vliv online výuky na jazykové dovednosti studentů oboru Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Michaela Minářová