Emoční rovina při zahájení školní docházky – Mgr. Veronika BIELKOVÁ
Mgr. Veronika BIELKOVÁ
Bakalářská práce
Emoční rovina při zahájení školní docházky
Emotional plane when starting school
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Emoční rovina při zahájení školní docházky se věnuje velmi aktuálnímu tématu, a to důležitosti emoční zralosti při vstupu do první třídy základní školy. Autorka věnuje pozornost seznámení se samotným pojmem emoce, otázce připravenosti na zahájení školní docházky; emoční zralosti, emočním kompetencím, emoční inteligenci; možnostem a zákonitostem rozvoje dětské osobnosti v oblasti …víceAbstract:
Bachelor thesis entitled Emotional level at the start of school is devoted to a very topical theme and the importance of emotional maturity at entry into first class of primary school. The author pays attention to acquaint themselves with the concept of emotion on the readiness to start school; emotional maturity, emotional competencies, emotional intelligence; possibilities and patterns of development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Marta Franclová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BIELKOVÁ, Veronika. Emoční rovina při zahájení školní docházky. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Školní zralost a připravenost dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné mateřské škole před nástupem do základní školy
Jana HRUŠKOVÁ -
Emoční inteligence - zvládání emocí žáků ve výuce
Gabriela Sklenská -
Emoční inteligence dětí, její význam a rozvoj u dětí přeškolního věku
Adéla TIHELKOVÁ -
Sociální gramotnost žáků středních odborných škol a odborných učilišť
Petr Čech -
Sociální gramotnost studentů sociální pedagogiky
Anna Džoganiková -
Sociální gramotnost žáků středních odborných škol a odborných učilišť
Petr Čech -
Vytvoření souboru cvičení pro předškolní a mladší školní věk (s využitím základních pomůcek)
Alice Anna ŠUMBEROVÁ -
Analýza a komparace logopedických pracovních materiálů pro předškolní a mladší školní věk
Adam RAMDAN
Název
Vložil
Vloženo
Práva