Tereza Lukášová

Diplomová práce

Adopce inovací ve společnosti Lidl

Design Thinking
Anotace:
První část práce se věnuje teoretickému vymezení pojmů inovace, inovační firma a teorii difuze inovací. Na ni navazuje popis metody Design Thinking a jejích jednotlivých modelů. Teoretická část je zakončena kapitolou o spotřebitelském chování, která zahrnuje modely spotřebitelského chování a faktory určující chování spotřebitele. V praktické části práce je nejprve představena společnost Lidl a její …více
Abstract:
First part of this diploma thesis focuses on theoretical definition of the innovation as a term, as well as terms as innovative company and theory of the innovations. This is followed by description of Design Thinking method and its models. The chapter about the Consumer behavior, its models and factors defining buyer’s behavior is the last element of the theoretical part. Lidl Company and its innovations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2020
  • Vedoucí: Miroslav Špaček
  • Oponent: Jan Mareš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80643

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management