Adopce inovací ve společnosti Lidl – Tereza Lukášová
Tereza Lukášová
Diplomová práce
Adopce inovací ve společnosti Lidl
Design Thinking
Anotace:
První část práce se věnuje teoretickému vymezení pojmů inovace, inovační firma a teorii difuze inovací. Na ni navazuje popis metody Design Thinking a jejích jednotlivých modelů. Teoretická část je zakončena kapitolou o spotřebitelském chování, která zahrnuje modely spotřebitelského chování a faktory určující chování spotřebitele. V praktické části práce je nejprve představena společnost Lidl a její …víceAbstract:
First part of this diploma thesis focuses on theoretical definition of the innovation as a term, as well as terms as innovative company and theory of the innovations. This is followed by description of Design Thinking method and its models. The chapter about the Consumer behavior, its models and factors defining buyer’s behavior is the last element of the theoretical part. Lidl Company and its innovations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2020
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80643
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2020
- Vedoucí: Miroslav Špaček
- Oponent: Jan Mareš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80643
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management