Komunikace jako klíčový proces ovlivňující fungování organizací – Kateřina Šarounová
Kateřina Šarounová
Bachelor's thesis
Komunikace jako klíčový proces ovlivňující fungování organizací
Communication as a key process influencing running of organizations.
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na vliv kvality komunikace na fungování organizace. Hlavním cílem bakalářské práce bylo zmapovat problematiku komunikace organizace a následně provést průzkum ve vybrané organizaci, konkrétně na Základní umělecké škole v Chlumci nad Cidlinou. Teoretická část práce, která je založena na rešerších odborných poznatků, se zabývá podrobným popisem procesu komunikace a pojmů …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2021
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB12596
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Gabriela Slaninová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠAROUNOVÁ, Kateřina. \textit{Komunikace jako klíčový proces ovlivňující fungování organizací}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/cjn1r7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2021 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finanční management
Theses on a related topic
-
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Zuzana Vnoučková -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Jiří Toman -
Komunikační proces v organizaci
Lucie Svobodová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Řondíková -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Účinná komunikace ve vybraném výrobním podniku
Kristýna Čápová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights