Bc. Hana Kubicová

Diplomová práce

Motivační programy německého trhu pro zahraniční firmy

German incentive programs for foreign companies
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na motivační programy německé vlády pro zahraniční firmy. V teoretické části práce jsou nejdříve uvedeny formy vstupu firem na zahraniční trh a motivy k mezinárodnímu podnikání. Dále je představen systém motivačních programů Německa, na který je navázáno v praktické části a sice vyhledáváním vhodného motivačního programu pro českou firmu Colorspol s.r.o. Cílem práce …více
Abstract:
This diploma thesis is mainly concerned with German incentive programs for foreign companies. In theoretical part of the thesis, at first place, there are mentioned different forms of internationalization and motivations for launching international business. Subsequently, system of German incentive programs for foreign companies is introduced. The system of German incentives is further elaborated in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství