Emília Fedorová

Bakalářská práce

Marketingová analýza podniku Železiarne Podbrezová, a.s.

A Marketing Analysis of Železiarne Podbrezová, a.s.
Abstract:
This thesis deals with marketing analysis of a chosen company. The marketing analysis of Železiarne Podbrezová a.s. was done by analyzing the external and internal environment of the company. The theoretical part deals with marketing theory, and the analytical part puts that theory into practice. PESTLE, SWOT and Porter´s five forces analyses outline advantages and disadvantages of marketing activities …více
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou podniku. Teoretická část se zabýva teorií marketingu, část analytická převádí tuto teorii do praxe. Analýza byla zpracována díky dopředu vybraným marketingovým analýzám jako jsou PESTLE a SWOT analýza, Porterův model 5 konkurenčních sil a následne prevedené do analýza marketingového mixu železáren. Tyto analýzy odhalily výhody stejně tak jako i …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ing. Barbora Haltofová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Fedorová, Emília. Marketingová analýza podniku Železiarne Podbrezová, a.s.. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi