Analýza komunikačního mixu společnosti Kazeto, s. r. o. – Marek Pospíšilík
Marek Pospíšilík
Bakalářská práce
Analýza komunikačního mixu společnosti Kazeto, s. r. o.
Analysis of the Communication Mix of the Company Kazeto
Anotace:
Cílem této bakalářské práce na téma Analýza komunikačního mixu společnosti Kazeto, s. r. o. je navrhnout společnosti Kazeto, s. r. o. konkrétní doporučení ke zlepšení reklamy, jako dílčího nástroje marketingové komunikace, za účelem zvýšení zisku společnosti. V teoretické části jsou popsány nástroje marketingového a komunikačního mixu, SWOT analýza a Porterův model pěti sil. V praktické části je těchto …víceAbstract:
The aim of bachelor?s thesis called Analysis of the Communication Mix of the Company Kazeto is propose to company Kazeto concrete recommendations to improve the advertising as part of the tool of marketing communications, in order to increase profits. The theoretical part describes the tools of marketing and communication mix, SWOT analysis and Porter?s five forces model. In the practical part are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2014
- Vedoucí: Ing. Veronika MAZALOVÁ, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pospíšilík, Marek. Analýza komunikačního mixu společnosti Kazeto, s. r. o.. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační mix e-shopu s bižuterií a módními doplňky
Ludmila Kubánková -
Komunikační mix Komerční banky, a.s.
Jakub Rákosník -
Komunikační mix společnosti UNIFER alfa a.s. z hlediska využívání nových médií
Gabriela Mičková -
Komunikační mix ve Frontier Technologies, s. r. o.
Aleksei Chuvashkin -
Komunikační mix společnosti Automotodrom Brno, a.s.
Nikola Konradová -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Komunikační mix společnosti Aircraft Industries, a. s.
Helena Česalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva