Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka – Anna Bondareva
Anna Bondareva
Bakalářská práce
Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka
Marketing, general-purpose and innovation customer value evaluation of selected products
Anotace:
Srovnání tří podobných výrobků od tří známých výrobců elektrických spotřebičů z pohledu skupiny zákazníků podle určitých postupů měření hodnoty pro zákazníka v různých pojetích a kritické zhodnocení použitých metod.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/6395
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2008
- Vedoucí: Radim Vlček
- Oponent: Jan Heřman
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/6395
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.