Anna Bondareva

Bakalářská práce

Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka

Marketing, general-purpose and innovation customer value evaluation of selected products
Anotace:
Srovnání tří podobných výrobků od tří známých výrobců elektrických spotřebičů z pohledu skupiny zákazníků podle určitých postupů měření hodnoty pro zákazníka v různých pojetích a kritické zhodnocení použitých metod.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2008
  • Vedoucí: Radim Vlček
  • Oponent: Jan Heřman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/6395

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.