Moderné metódy jednania s klientom vo finančnej spoločnosti – Bc. Jolana Nágelová
Bc. Jolana Nágelová
Bakalářská práce
Moderné metódy jednania s klientom vo finančnej spoločnosti
Modern methods of negotiation with client in financial company
Abstract:
The aim of my bachelor work is to refer to the communication means, which the employees of financial companies use in communication with clients. The communication means, which are used by the communication, clarification of functioning of respective communication means, methods of use of the CRM system. The aim was as well to point out to the satisfaction of the client decisive factor which influences …víceAbstract:
Cieľom mojej bakalárskej práce je poukázať na komunikačné prostriedky, ktoré zamestnanci finančných spoločností využívajú pri komunikácií s klientom. Prostriedky, ktorými komunikácia prebieha, objasnenie fungovania jednotlivých komunikačných prostriedkov, spôsoby využitia CRM systému. Cieľom bolo tiež poukázať na spokojnosť zákazníka ako na rozhodujúci faktor, ktorý ovplyvňuje úspešnú činnosť manažéra
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/qhg0e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Miroslav Križan
- Oponent: Ing. Mgr. Vlasta Klačanská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Orientácia na zákazníka v praxi
Miloš Bošeľa -
Zásada managementu ? orientácia na zákazníka, sledovanie a meranie jeho spokojnosti
Jitka Kordischová -
Strategické řízení společnosti metodou Balanced Scorecard a její vliv na zákazníka
Martin Fous -
Vliv zapojení zákazníka na věrnost značce
Tereza Vebrová -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Vliv udržitelnosti fast fashion značek na věrnost zákazníků
Veronika Lopatová -
Úspěšný manažer - teorie vs. praxe
Olga LOŠŤÁKOVÁ -
Identifikace kompetencí úspěšného manažera
Eva Žďárová