Internationalization of the selected company in Liberec region – Bc. Matěj Kulka
Bc. Matěj Kulka
Master's thesis
Internationalization of the selected company in Liberec region
Internationalization of the selected company in Liberec region
Abstract:
This thesis focuses on the analysis of the purchasing process at Knorr-Bremse Commercial Vehicle Systems and the subsequent assessment of the speed and accuracy of the various activities involved in this process. Therefore, the aim of this work is the suggestion for improvement leading to acceleration of purchasing process. The theoretical part first focuses on the definition of the concepts of globalization …moreAbstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu nákupního procesu ve společnosti Knorr-Bremse Commercial Vehicle Systems a následné posouzení rychlosti a přesnosti jednotlivých činností, které se na tomto procesu podílejí. Výstupem této práce tedy je návrh na zlepšení vedoucí ke zrychlení nákupního procesu. Teoretická část je nejprve zaměřena na vymezení pojmů globalizace, a internacionalizace, který je …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Zuzana Pěničková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kulka, Matěj. Internationalization of the selected company in Liberec region. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
International Management / International Management
Theses on a related topic
-
Nákup vakcín proti covid-19 organizovaný EU - právní rámec, podmínky smluv, překryv s kompetencí registrace
Klára Melicherová -
Nákup ochranných pomůcek v době pandemie – právní a ekonomické aspekty
Veronika Baršová -
Nákup elektrické energie ve veřejném sektoru
Marek Havlín -
Mediální plánování a programatický nákup reklamy
Iveta Plachká -
Obal jako manipulátor spotřebitele pro nákup zboží
Nikita Novitskiy -
Nákup elektrické energie obchodními podniky v České republice
Adam Foubík -
Webová aplikácia pre nákup aktuálne nedostupných produktov
Martin Korec