Martina Šrámková

Bachelor's thesis

Kvalita služeb v pojišťovacím sektoru a možnosti jejich zlepšování ve společnosti Allianz pojišťovna, a.s.

Quality of services in the insurance sector and options for improvement of Allianz pojistovna, a.s.
Abstract:
Tématem bakalářské práce je problematika kvality služeb a jejím cílem bylo na základě analýzy kvality pojišťovacích služeb na českém trhu navrhnout možnosti jejich zlepšení v konkrétní pojišťovně. Pro splnění cíle bylo využito dotazníkového šetření mezi klienty českých pojišťoven, z jehož výsledků jsou v závěru navrhnuta doporučení pro zdokonalení kvality služeb v Allianz pojišťovně, a.s.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the quality of services topic and its aim is to suggest options for improvement of the specific insurance company based on an analysis of quality insurance services in the Czech market. Survey among czech insurance companies clients served as a main instrument to meet the target. On the basis of the results, recommendations to improve the quality of services of Allianz …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 2. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2012
  • Supervisor: Marie Hůlová
  • Reader: Helena Kořánová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31947