Značka Moravské vinařské stezky - vnímání a vliv na rozhodovací procesy – Bc. Jaroslav Frantík
Bc. Jaroslav Frantík
Master's thesis
Značka Moravské vinařské stezky - vnímání a vliv na rozhodovací procesy
Moravian wine trails brand - perception and impact on decision-making process
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Značka Moravské vinařské stezky – vnímání a vliv na rozhodovací procesy“ je analýza spotřebitelského chování a vliv značky na rozhodování spotřebitelů o návštěvě Jihomoravského kraje. Teoretická část práce je zaměřena na rešerši literatury týkající se brandingu a deskripci územního působení značky Moravské vinařské stezky. V praktické části bude vyhodnocen průzkum trhu mezi …moreAbstract:
The subject of the thesis, "Brand Moravian Wine Trails - perception and influence on the decision-making processes”. Is the analysis of consumer behavior and brand influence on consumers' decisions about visiting South Moravian Region. The theoretical part is focused on a literature review regarding branding and description of the local impact of the Moravian Wine Trails. The practical portion will …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zzkyw/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Reader: doc. RNDr. Jiří Vystoupil, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRANTÍK, Jaroslav. \textit{Značka Moravské vinařské stezky - vnímání a vliv na rozhodovací procesy}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2016. Available from: https://theses.cz/id/ck968i/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Administration
Theses on a related topic
-
Ekonomické přínosy turistického produktu - Moravské vinařské stezky (na příkladě certifikace Cyklisté vítáni)
Michal Tlustý -
Ekonomické přínosy turistického produktu - Moravské vinařské stezky (na příkladě vybraného regionu)
Ivana Vaněčková -
Spolupráce malých podnikatelů v projektu Moravské vinařské stezky
Hana Blažková -
Ekonomické přínosy turistického produktu - Moravské vinařské stezky (na příkladě Festivalu otevřených sklepů)
Lucie Vraspírová -
Moravské vinařské stezky
Tomáš KOPLÍK -
Vinařská turistika jako specifická forma cestovního ruchu - Moravské vinařské stezky
Petra Zemanová -
Cykloturistika po vybraných Moravských vinařských stezkách a rakouských stezkách v oblasti Weinviertel
Jan KŘÍŽEK -
Chování spotřebitelů v cestovním ruchu
Andrea Henclová