Bc. Jaroslav Frantík

Master's thesis

Značka Moravské vinařské stezky - vnímání a vliv na rozhodovací procesy

Moravian wine trails brand - perception and impact on decision-making process
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Značka Moravské vinařské stezky – vnímání a vliv na rozhodovací procesy“ je analýza spotřebitelského chování a vliv značky na rozhodování spotřebitelů o návštěvě Jihomoravského kraje. Teoretická část práce je zaměřena na rešerši literatury týkající se brandingu a deskripci územního působení značky Moravské vinařské stezky. V praktické části bude vyhodnocen průzkum trhu mezi …more
Abstract:
The subject of the thesis, "Brand Moravian Wine Trails - perception and influence on the decision-making processes”. Is the analysis of consumer behavior and brand influence on consumers' decisions about visiting South Moravian Region. The theoretical part is focused on a literature review regarding branding and description of the local impact of the Moravian Wine Trails. The practical portion will …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
  • Reader: doc. RNDr. Jiří Vystoupil, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta