Analýza komunikace mezi zadavatelem a agenturou – Bc. Petra SADILOVÁ
Bc. Petra SADILOVÁ
Bakalářská práce
Analýza komunikace mezi zadavatelem a agenturou
Analysis of communication berween customer and communication agency
Anotace:
Smyslem této práce je zjistit a analyzovat výhody a nedostatky v komunikaci mezi zadavateli a komunikační agenturou AŇO AGENCY, s.r.o. Vstupní informace pro analýzu hodlám získat z výsledků dlouhodobého pozorování, prostřednictvím dotazníkových šetření mezi zaměstnanci a klíčovými zákazníky i osobními rozhovory s klíčovými lidmi z řad zákazníků i pracovníků agentury. V závěru praktické části své práce …víceAbstract:
The ambition of this analysis is to find the benefits and main drawbacks of the communication between customer and the communication agency. I will get the input informations from outcomes of long-term sighting by means of questionnaire and personal interviews with employees of the communication agency and key-accounts. The results will be applied to the recommendation for pre-set of an effective communication …víceKlíčová slova
Komunikace zadavatel zákazník klient marketingový manažer klientský brief zadání zakázka zakázkový systém reklamní / komunikační agentura personální struktura account manažer kreativní oddělení kreativní brief marketingový plán koncepce spolupráce dotazník dotazníkové šetření pretest průzkumná sonda rozhovor interpersonální komunikační styl komunikační typy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
7517
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SADILOVÁ, Petra. Analýza komunikace mezi zadavatelem a agenturou. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace pro reklamní a komunikační agenturu KAP CZ
Dominika Miková -
Internet jako interaktivní komunikační nástroj a jako reklamní médium
Lenka Viltová -
Komunikační strategie a reklamní kampaně velkých českých pivovarů
Eliška Krulišová -
Marketingová strategie a plán reklamní kampaně ve vybraném podniku
Jan Miko -
Internet jako interaktivní komunikační nástroj a jako reklamní médium
Pavel Skalský -
Metamorfozy reklamy v komunikační strategii vybrané značky
Nina Domash -
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
Jiří Straka -
Historie, současnost a budoucnost reklamní kampaně analyzované značky
Jakub Fryč