Matěj HLAVÁČEK

Bakalářská práce

Předvolební kampaň a sociální média - srovnání České republiky a Slovenské republiky po roce 2013 - případová studie Facebooku

Pre-election campaign and social media - comparison of Czech Republic and Slovak Republic after 2013 - case study of Facebook
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je negativní kampaň během druhého kola prezidentské volby v České republice a Slovenské republice po roce 2013. Cílem práce je porovnání negativní kampaně v obou zkoumaných zemích. Struktura textu je rozdělena na teoreticko-metodologickou část a praktickou část. V teoreticko-metodologické části jsou definice, hlavní koncepty a typologie negativní kampaně a politického …více
Abstract:
The dominant of this thesis is negative campaigning during second vote of presidential election in Czech Republic and Slovak Republic after 2013. The aim of this work is compare negative campaign in both countries. The structure is divided in two main parts theoretico-methodological part and practical part. In theoretico-methodological part there are definitions, main concepts and typology of negative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. PhDr. Přemysl Rosůlek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HLAVÁČEK, Matěj. Předvolební kampaň a sociální média - srovnání České republiky a Slovenské republiky po roce 2013 - případová studie Facebooku. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/