Matěj HLAVÁČEK

Bachelor's thesis

Předvolební kampaň a sociální média - srovnání České republiky a Slovenské republiky po roce 2013 - případová studie Facebooku

Pre-election campaign and social media - comparison of Czech Republic and Slovak Republic after 2013 - case study of Facebook
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je negativní kampaň během druhého kola prezidentské volby v České republice a Slovenské republice po roce 2013. Cílem práce je porovnání negativní kampaně v obou zkoumaných zemích. Struktura textu je rozdělena na teoreticko-metodologickou část a praktickou část. V teoreticko-metodologické části jsou definice, hlavní koncepty a typologie negativní kampaně a politického …more
Abstract:
The dominant of this thesis is negative campaigning during second vote of presidential election in Czech Republic and Slovak Republic after 2013. The aim of this work is compare negative campaign in both countries. The structure is divided in two main parts theoretico-methodological part and practical part. In theoretico-methodological part there are definitions, main concepts and typology of negative …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Doc. PhDr. Přemysl Rosůlek, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HLAVÁČEK, Matěj. Předvolební kampaň a sociální média - srovnání České republiky a Slovenské republiky po roce 2013 - případová studie Facebooku. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/