Bc. Tomáš Bobela

Bakalářská práce

Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v ČR

Marketing Communication of a Professional Sports Club in the CR
Anotace:
Teoretická část práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci, včetně reklamy, sponzoringu a public relations ve sportovních klubech. Praktická část se věnuje identifikaci a následnému vyhodnocení marketingové komunikace vybraného klubu české nejvyšší soutěže – Gambrinus Ligy Spartě Praha a klubu anglické fotbalové ligy Premier League – Chelsea. Z dostupných dokumentů, veřejných zdrojů a vlastního …více
Abstract:
The theoretical part of the thesis focuses on marketing communication, including advertising, sponsorship and public relations in sports clubs. The practical part deals with identification and evyluation of marketing communication in the selected clubs: in the Czech highest league - Gambrinus League - Sparta Praha and in the English Premier League - Chelsea. From the accsessible documents, public sources …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2016
  • Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní