Cestovní ruch v Olomouckém kraji podle segmentace návštěvníků – Barbora Hüblová
Barbora Hüblová
Bakalářská práce
Cestovní ruch v Olomouckém kraji podle segmentace návštěvníků
Tourism in the Olomouc region by segmentation of visitors
Anotace:
Tématem bakalářské práce je vyhodnocení potenciálu Olomouckého kraje pro rozvoj cestovního ruchu jednotlivých segmentů návštěvníků. Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. První část je zaměřena na zdůraznění významu cestovního ruchu nejen z ekonomického hlediska, ale také jako prostředku šíření světové osvěty. Součástí této kapitoly je definice základních pojmů, členění turistických atraktivit …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the potential of the Olomouc region for tourism development of specific segments of visitors. The thesis is divided into four main chapters. The first part is focused on emphasizing the importance of tourism not only from the economic point of view but also as a way of spreading the world’s awareness. Furthermore, it also defines the basic terms, classifies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72955
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Markéta Kalábová
- Oponent: Zdenka Petrů
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72955
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
The European Neighbourhood Policy (ENP) as an element of the Common Foreign and Security Policy (CFSP): The European Neighbourhood Policy (ENP) is an instrument for sustainable security and stability of the EU, by supporting the democratic consolidation of Ukraine and Moldova
Marko Markovski -
Vliv omnichannel prodejní strategie na úspěšnost prodeje léčivého přípravku v OTC segmentu léčiv/ The influence of an omnichannel sales strategy on the success of the sale of a medicinal product in the OTC pharmaceutical segment
David Bláha -
Segmentace návštěvníků malých pražských kin s rozšířenou filmovou nabídkou
Markéta Nikendeyová -
Segmentace návštěvníků Zoo Praha
Aneta Bouberlová -
Geografická segmentace návštěvníků Aquaparku Uherské Hradiště v období letní sezóny
Ladislava Vydláková -
Segmentace návštěvníků Průhonického parku
Kamila Klenorová -
Zhodnocení návštěvnosti a segmentace návštěvníků serveru iDnes.cz a jeho portálů
Petr POLANSKÝ -
Spotřebitelské chování návštěvníků Národního divadla Brno a jejich segmentace
Šárka Libánková