Reklama na českém mediálním trhu a zhodnocení její účinnosti. – Jakub KOULA
Jakub KOULA
Master's thesis
Reklama na českém mediálním trhu a zhodnocení její účinnosti.
Advertisement on the Czech media market and its efficiency analysis.
Abstract:
Diplomová práce na téma {\clq},Reklama na českém mediálním trhu a zhodnocení její účinnosti`` má sedm kapitol {--} úvod, charakteristika reklamy, média a reklama v ČR, etika a reklama v ČR, hodnocení účinnosti reklamy v konkrétních situacích, výsledky výzkumů jednotlivých reklamních médií a závěr. Cílem této diplomové práce je zhodnocení oblasti reklamy na českém mediálním trhu, zejména charakteristika …moreAbstract:
The thesis work with the theme ``Advertisement on the Czech media market and its efficiency analysis{\crq} has seven chapters {--} introduction, advertisement characteristics, media and advertisement in the Czech Republic, ethics and advertisement in the Czech Republic, the evaluation of advertising effectiveness in concrete situations, results of individual advertising medium analyses and ending. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2009
- Supervisor: Ing. Lenka Taussigová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOULA, Jakub. \textit{Reklama na českém mediálním trhu a zhodnocení její účinnosti.}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2009. Available from: https://theses.cz/id/ckk2k4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOULA, Jakub. Reklama na českém mediálním trhu a zhodnocení její účinnosti.. Ústí nad Labem, 2009. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Finanční aspekty reklamy na sociálních sítích
Ivan Kiriiakov -
Analýza reklamy
Iveta Měchurová -
Vnímání a vliv reklamy na poslechovost podcastů
Adéla Schmidlová -
Měření účinnosti televizní reklamy značky Dove
Eliška Kerhartová -
Účinnost reklamy na ekonomicky neaktivní populaci
Adéla JEHLIČKOVÁ VLČKOVÁ -
Statistická analýza působnosti reklamy v médiích
Martina Kratochvílová -
Analýza reklamy spotřebního družstva Jednota
Lucie Maříková -
Negativní dopady reklamy
Dominika Martinovská