Norbert Pokorný

Bachelor's thesis

Případová studie: Uplatnění filmového jazyka a role kameramana v počítačových hrách

1. Theorethical Part: Case Study: Movie Language and Role of the Cinematographer in Video Game Design. 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works, Lenght at Least 10 Mins., Cinematohgraphy.
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje filmovému jazyku a počítačovým hrám, především se zaměřuje na práci kameramana a jeho roli v počítačových hrách v porovnání s filmem, v čem jsou si podobní a odlišní. Jejím cílem je prakticky analyzovat technologie v počítačových hrách převzaté z filmu. Také zobrazuje vývoj a možnou budoucnost práce kameramanů.
Abstract:
The bachelor thesis is focuses on movie language and video games, but mostly it is focused on work of cinematographer and his role in video games compared to the film, in which they are similar and different. Its aim is to analyze the technology in video games taken from movies. It also shows the development and possible future of cinematographer's work.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Art. Július Liebenberger, ArtD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pokorný, Norbert. Případová studie: Uplatnění filmového jazyka a role kameramana v počítačových hrách. Zlín, 2019. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Audiovisual Arts - Film Photography