Případová studie: Uplatnění filmového jazyka a role kameramana v počítačových hrách – Norbert Pokorný
Norbert Pokorný
Bakalářská práce
Případová studie: Uplatnění filmového jazyka a role kameramana v počítačových hrách
1. Theorethical Part: Case Study: Movie Language and Role of the Cinematographer in Video Game Design. 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works, Lenght at Least 10 Mins., Cinematohgraphy.
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje filmovému jazyku a počítačovým hrám, především se zaměřuje na práci kameramana a jeho roli v počítačových hrách v porovnání s filmem, v čem jsou si podobní a odlišní. Jejím cílem je prakticky analyzovat technologie v počítačových hrách převzaté z filmu. Také zobrazuje vývoj a možnou budoucnost práce kameramanů.Abstract:
The bachelor thesis is focuses on movie language and video games, but mostly it is focused on work of cinematographer and his role in video games compared to the film, in which they are similar and different. Its aim is to analyze the technology in video games taken from movies. It also shows the development and possible future of cinematographer's work.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POKORNÝ, Norbert. \textit{Případová studie: Uplatnění filmového jazyka a role kameramana v počítačových hrách}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/ckkknn/.
Jak správně citovat práci
Pokorný, Norbert. Případová studie: Uplatnění filmového jazyka a role kameramana v počítačových hrách. Zlín, 2019. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Kamera
Práce na příbuzné téma
-
Vize budoucnosti ve filmu "Brazil"
Bohumil Lanta -
Vize budoucnosti ve filmu "Brazil"
Bohumil Lanta -
Vize budoucnosti ve filmu "Brazil"
Bohumil Lanta -
Role kameramana při vizuální adaptaci PC her a výhody Virtual Production v praxi
Norbert Pokorný -
Role kameramana při vizuální adaptaci PC her a výhody Virtual Production v praxi
Norbert Pokorný -
Kameraman a cesta k debutu
Matěj Piňos -
Kameraman Roger Deakins
Tomáš Lipský -
Kameraman Jiří Macák: Postupy vzniku autorských projektů
Martin Dvořáček